Håper dette ga blitt mersmak
Dette ga absolutt mersmak. Det er presentert flotte bilder her allerede. Jeg kom litt sent med i går, så jeg fyller på med bilder fra der Fred slapp opp for film i kamera.
Tekst over bildene:
Litt venting i Long lake, Fred og Ernst i bakgrunn.
En kort mellomlanding i Glacier Creek. Kjetil ser på Ernst som kommer inn for landing.
På vei fra Glacier Creek mot Chisana: Her var det å starte på klatringen med en gang. Kjetil har kommet godt i gang, Thor kommer for full musikk i bakgrunn.
Her passerer vi turens høyeste punkt. Jeg ligger på 11000, mens Øystein og Fred utfordrer skjebnen nede mellom fjelltoppene:
Det ble en kraftig nedstigning til Chisana. Litt kø for finale, men alle kom seg ned:
Alle kom ned, her Thor på en skjev finale:
I Chisana fikk vi besøk av en lokal fyr med helikopter, han fulgte oss videre oppover i dalen:
Turen går fra Chisana til Northway. Først gjennom en småtrang dal, før vi flyr utover et stort slettelandskap:
Lokal tåke:
I Northway stoppet turen for de fleste, men 4 stykker fortsatte i nye fly. Jeg satt meg i en Learjet, og satt kursen for Stevens Anchorage Intl.

Takk for flott satt sammen tur Fred, og takk for hyggelig selskap alle dere andre.
Pål