Ja, jeg har fortsatt både deler og ferdigmonterte sett liggende. Jeg selger helst delene, men det forutsetter at du har utstyr (en god loddebolt) og noe loddeerfaring. Med i byggesettet er kretskort med ferdigmontert og programmert mikrokontroller, alt av deler, laser, lyd-, lys og bevegelsessensor, en 1,5m kabel (3,5mm hann-hann), og overgang til Canon xxxD/xxxxD serie kameraer. Alt dette i deler selger jeg for 400kr.
Hvis du har et annet kamera, som canon xD/xxD eller Nikon, så trenger du en snorutløser du kan demontere og lage kabel av. Om ikke du har en trådutløser har jeg slike til de fleste kameraer, og ber om 50kr for en slik en.
Ønsker du å koble EKKO opp mot ekstern blits, så trenger du en blitssko og en synckabel til denne. Dette har jeg også liggende om ikke du har, og tar 50kr for dette også.
Jeg monterer gjerne SMD-transistorene for deg om dette hindrer deg fra å montere selv. Om du derimot ikke har utstyret til å gjøre dette selv, så kan jeg montere alt for 200kr. Da tester jeg også at alt fungerer, og pakker komponentene i krympeplast. Om du ikke alt har sett det er det en veldig lang forumtråd på akam.no, du kan jo ta en titt her:
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1168060&hl=